Cart:

0 item(s) - 0,00 kr
Din indkøbskurv er tom.

0

Handelsbetingelser

Vi har ferie lukket i uge 28-32, og alle henvendelser, bliver besvaret efter uge 32.

GENERELT

Nedenstående reparation, salgs-/ købs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra ireparation.
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og ireparation.

Tilbyder reparationer af mobiltelefoner samt salg af reservedele. 
Alle priserne er DKK inkl moms

OPLYSNINGER OM VIRKSOMHEDEN

Ireparation
Roskildevej 297A,
2610 Rødovre
CVR 32447775
E-mail: info@Ireparation.dk

FORBEHOLD

Ireparation.dk forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre de generelle vilkår og betingelser.

DER TAGES FORBEHOLD FOR PRISSTIGNINGER, VALUTAÆNDRINGER, LEVERINGSSVIGT,
AFGIFTSÆNDRINGER, UDSOLGTE OG UDGÅEDE VARER, TRYKFEJL SAMT FORCE MAJEURE

Priserne er dagspriser og der tages forbehold for prisfejl og ændringer.

GRØNLAND & FÆRØERNE / Momsfrit
Når du vælger "leveringsland" i bestillingsforløbet udregnes porto og momsfri beløb automatisk. 
Skriv den korrekte adresse samt land - i "notat" når du indtaster dine persondata.
minimum kr. 218 i forsendelse og 3% i administrationsgebyr (fremstår som "betalingsgebyr" på din bestillingsbekræftelse).

LUFTPOST til Grønland er meget dyrt, og vi kan ikke få rabat af Postdanmark, fordi det også er meget dyrt for dem.

Prisen udregnes automatisk i bestillingsforløbet efter valg af land.
Der sendes IKKE pr. efterkrav/ postopkrævning.

Vi gør opmærksom på at Postdanmark erstatter bortkomne pakker til Danmark, Grønland og Færøerne.

Til "andre lande" skal vi købe en speciel fragtforsikring. hvilket gør forsendelsen endnu dyrere.

NÅR DU RETURNERER FRA UDLANDET HUSK ALTID AT PÅSÆTTE FAKTURAEN UDEN PÅ KASSEN OG SKRIV "RETURVARE" SYNLIGT PÅ PAKKEN - ELLERS KOSTER DET OS
KR. 155 FOR AT DEN SKAL FORTOLDES - OG DETTE BELØB ER VI NØDT TIL AT FRATRÆKKE ET EVT. RETURBELØB SAMT TILLÆGGE RETURFORSENDELSEN.

 

Reparation

Kunden skal oplyse kontakt informationer som kunden kan træffes på ved evt. spørgsmål samt informationer om enheden som kunden ønsker repareret med udførlig fejlbeskrivelse. Fejlagtig information kan medføre at tlf. ikke kan repareres og skrottes ved manglende info, såfremt vi ikke høre fra kunden inden for 3 mdr.

Telefonen opbevares  i 3 måneder fra tilbudsgivning, såfremt kunden ikke reagere på tilbudet indenfor 3 måneder, overgår ejerskabet af telefonen til Ireparation.dk

Kunden er selv ansvarlig for at tage backup af deres data inden indlevering af enheden til reparation. Ireparation.dk kan ikke gøres ansvarlig for tab af data i forbindelse med reparationen.

Det udføres kun reparation iht det købte på Ireparation.dk eller udfra det udførlige fejlbeskrivelse som blev medsendt enheden.  Andre reparationer vil kun blive udført med kunden skriftlige accept.

Ireparation forbeholder sig retten til af afvise enhver reparation.

Kunden bedes kun sende den defekte enhed samt evt. relevante tilbehør iht fejlen, hvis tvivl ring/ skriv til os.  Ireparation.dk kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.

Vi vil bestræbe os på at, enheden er klar indenfor 60 min afhængig af fejlen, dette er dog ikke gældende såfremt reservedelen ikke er på lager, ny reparationstid vil blive informeret.

Ved skjulte fejl og defekter efter endt reparation, forbeholder Ireparation.dk sig retten til at opkærve betaling for udbedring af disse fejl.

Ireparation.dk garanti dækker den pågældende reparation og rerservedel som blev brugt til at udbedre den skade enhed dog bortfalder garantien denne garanti, ved reparation foretaget af andre end Ireparation.dk

Ved indlevering af enhed til reparation.dk accenptere kunden, at en evt. garanti på enheden fra fabrikantes side kan frafalde. Ireparation.dk kan ikke stilles til ansvar for bortfalden garanti efter at enheden har været til reparation.

Forsendelser sker via postdanmark.dk Ireparation kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Postdanmark. Forsendelserne sendes med pakkepost og tracking nr. sendes til kunden på mail efter endt reparation.

 

Kundeoplysninger

Personfølsomme oplysninger såsom navn, adrese, telefon nr. og email der bliver registreret i forbindelse med køb og salg på ireparation.dk behandles forsvarligt og ingen oplysninger videregives til tredjemand.

BETALINGSMÅDE

Alle priser er inklusive moms og alle afgifter.

Betaling kan ske på følgende måder:

• Kontant i butik  (netprisen opnås ved forudgående bestilling på nettet)
• Visa/Dankort 
• eDankort 
• MasterCard- og VISA-kort: 
• Netbank via Nordea
• Danske Netbetaling

Husk ordre nr på bankoverførslen

Beløbet hæves først når varen er afsendt eller ved endt reparation.

Der gøres opmærksom på at Ireparation.dk ikke kan hæve mere end det godkendte beløb, som kunden har godkendt med sit betalingskort

 

LEVERING & TRANSPORT

Levering af varer fra Ireparation anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.
Muligvis vil du få varen DIREKTE fra een af vores leverandørere for at sikre hurtig levering.

Det koster 49 kr.  v/ fremsendelses af postdanmark pakkelabels, fremgangsmåden er at, du bestiller en dignosis og vi sender en pakkelabel på e-mail som udprintes og påsættes pakken som du aflevere på dit nærmeste posthus. Vi står for returforsendelsen efter tilbudsgivning uagtet om tilbudet accepteres eller ej.

Her vil du få dit garantibevis efterfølgende pr. mail.

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark's Track & Trace System.


Ved forsendelse med Postdanmark Privat kan vælges med og uden omdeling. Uden omdeling skal pakken afhentes i nærmeste Døgnpost.

Leveringstid 1-3 hverdage. (oftest 1-2dage) dog op til 4 uger på restordrer.
- Forbehold for restordrer!

Er varen væsentlig forsinket vil du få besked via E-mail.
Husk at indtaste korrekt email-adresse når du bestiller.

Har du ikke modtaget din vare inden 5-7 hverdage uden at have fået besked, bør du kontakte os pr. mail.
Oplys venligst dit ordrenr, Imei nr. og modelnavn ved henvendelsen for hurtig ekspedition.

REKLAMATION

Som privat forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Virksomheder har 12 mdr. reklamationsret.
Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Sidstnævnte vil blive kontrolleret af autoriserede værksteder.


Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen.
Det en din pligt at angive, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.
Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

Vi er forpligtet til at gøre opmærksom på at hvis skaden er selvforskyldt eller ikke kan konstateres opkræves typisk et gebyr på kr. 250,-

Kontakt os inden du sender din telefon til service, hvis du er i tvivl om garantiforholdet !
Omkostninger forbundet med returforsendelse til lande uden for Danmark påhviler køber, der er ingen erstatning på bortkomne breve. Send derfor altid telefoner retur som "pakke". Vi refunderer ikke fragtomkostninger på returneringer, i stedet sender vi en returpakkelabel som du kan benytte omkostningsfrit hvis reklamationen er berettiget. Er der tale om reklamation på en hel ny vare, skal den fulde salgskasse returneres incl. tilbehør for at købet kan fortrydes.

Ireparation dækker fragtomkostninger de første 6 måneder. Efter 6 måneder formodes det at fejlen IKKE har været der fra starten hvorefter køber selv afholder alle fragtomkostninger.

I restordre situationer og hvor modeller/ varer er helt udgået - kan den ønskede farve, ikke garanteres - i tilfælde hvor det er UMULIGT at skaffe den ønskede farve kan det forekomme at vi sender en anden farve.
Du har selvfølgelig 14 dages fuld returret på dette køb. (Bemærk ! - Det er dog muligt på flere modeller at tilkøbe coveret i den ønskede farve og selv påmontere.)


NÅR DU RETURNERER FRA UDLANDET KOSTER DET KR. 160 FOR OS AT FÅ VAREN GENNEM TOLDEN OG DETTE BELØB PÅLÆGGES RETURFORSENDELSEN TIL DIG EFTER REPARATION

FORTRYDELSESRET

Ireparation.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Du kan fortryde købet ved at returnere varen på ireparation's adresse -Roskildevej 297A, 2610 Rødovre - eller nægte modtagelse af pakken. Hvis du nægter modtagelse er det vigtigt at du oplyser ireparation.dk om dette, da vi i nogle tilfælde afsender varen direkte fra vores leverandør.

Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget.
Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt. 

Vær opmærksom på at ibrugtagen af produktet i nogle tilfælde medfører at produktet ikke kan returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Hvis det vurderes, at varen ikke kan returneres i væsentlig samme stand og mængde, kan fortrydelsesretten ikke udnyttes.

Returnér ALTID varen som du selv ønsker at modtage den.